1.- Comezando por -
Cebrián De la Serna, M.; Gallego Arrufat, M.J, Procesos educativos con TIC en
la sociedad del conocimiento, 2011, Madrid: Pirámide. Capítulo 6.
Neste épigrafe faise especial
fincapé na importancia da labor das TIC no contexto educativo, tanto dentro
como fóra do proceso de aprendizaxe, e incidindo na figura do maestro e na do
alumno.
2.-Revistas:
- Pixel Bit (http://www.sav.us.es/pixelbit)
- Comunicar (http://www.revistacomunicar.com)
- Quaderns Digitals (http://quadernsdigitals.net)
Neste
punto falaremos dunha serie de revistas de edición dixital;
“Píxel-Bit”,
unha Revista de Medios e Educación que persegue ser un canle de
comunicación (versión dixital) entre os investigadores de diferentes países e
comunidades preocupados pola inclusión das TIC nos procesos de formación
escolar. Ademáis, serve como base de datos e é doada para o intercambio de información.
É un proxecto moi interesante, sobre todo a hora de ser utilizado para
intercambiar información de maneira áxil o simplemente para seguir unha
investigación allea de interese.
Por outra banda, “Comunicar” é probablemente unha
revista de maior presencia internacional, eleborada en dous idiomas e cunha
antiguedade e organización institucional máis ampla.
Xa por último, “Quaderns
Digitals” é unha web máis pequena, na que un pódese rexistrar como usuario e
participar activamente. O seu diseño é sinxelo, e oferta unha gran variedade de
noticias e monografías.
3.- La aventura de crear un
periódico:
Este punto pode servirnos de moita
axuda porque podemos tomar como exemplo un proxecto parecido, neste caso levado
a cabo por un xornal real, “El País” que lanzou un proxecto educativo na rede
onde poden sumarse todo tipo de elementos do colectivo educativo. Resulta moi
útil ver a división da páxina por seccións e os recursos que emprega.
4.- Programa prensa escuela:
Neste caso o exemplo é todavía máis
cercano, xa que “Prensa Escuela” é un proxecto iniciado polo xornal “La voz de
Galicia”; un xornal dixital relacionado co ensino onde destacamos
principalmente a súa sección de novidades e cursos, ademáis dunha ampla sección
de xogos infantís na rede.
5.- La prensa impresa en el aula:
Neste punto imos falar dunha proposta educativa
abordada polo Instituto Nacional de Tecnologías Educativas y de Formación del
Profesorado; nela trátase a importancia que por parte do maestro supón coñecer
e familiarizarse co panorma educativo actual, ou sexa, coñecer e dominar a
prensa para poder aprovechala como recurso na aula. Debe coñecer tres elementos
básicos: evolución histórica, códigos estructura
No hay comentarios:
Publicar un comentario