Cursores

viernes, 28 de febrero de 2014

Reflexións teóricas

1.- Comezando por - Cebrián De la Serna, M.; Gallego Arrufat, M.J, Procesos educativos con TIC en la sociedad del conocimiento, 2011, Madrid: Pirámide. Capítulo 6.
Neste épigrafe faise especial fincapé na importancia da labor das TIC no contexto educativo, tanto dentro como fóra do proceso de aprendizaxe, e incidindo na figura do maestro e na do alumno.

2.-Revistas: 

Neste punto falaremos dunha serie de revistas de edición dixital;
“Píxel-Bit”, unha Revista de Medios e Educación que persegue ser un canle de comunicación (versión dixital) entre os investigadores de diferentes países e comunidades preocupados pola inclusión das TIC nos procesos de formación escolar. Ademáis, serve como base de datos e é doada para o intercambio de información. É un proxecto moi interesante, sobre todo a hora de ser utilizado para intercambiar información de maneira áxil o simplemente para seguir unha investigación allea de interese.
Por outra banda, “Comunicar” é probablemente unha revista de maior presencia internacional, eleborada en dous idiomas e cunha antiguedade e organización institucional máis ampla.
Xa por último, “Quaderns Digitals” é unha web máis pequena, na que un pódese rexistrar como usuario e participar activamente. O seu diseño é sinxelo, e oferta unha gran variedade de noticias e monografías.

3.- La aventura de crear un periódico:
Este punto pode servirnos de moita axuda porque podemos tomar como exemplo un proxecto parecido, neste caso levado a cabo por un xornal real, “El País” que lanzou un proxecto educativo na rede onde poden sumarse todo tipo de elementos do colectivo educativo. Resulta moi útil ver a división da páxina por seccións e os recursos que emprega.
4.- Programa prensa escuela:
Neste caso o exemplo é todavía máis cercano, xa que “Prensa Escuela” é un proxecto iniciado polo xornal “La voz de Galicia”; un xornal dixital relacionado co ensino onde destacamos principalmente a súa sección de novidades e cursos, ademáis dunha ampla sección de xogos infantís na rede.
5.- La prensa impresa en el aula:

Neste punto imos falar dunha proposta educativa abordada polo Instituto Nacional de Tecnologías Educativas y de Formación del Profesorado; nela trátase a importancia que por parte do maestro supón coñecer e familiarizarse co panorma educativo actual, ou sexa, coñecer e dominar a prensa para poder aprovechala como recurso na aula. Debe coñecer tres elementos básicos: evolución histórica, códigos estructura

No hay comentarios:

Publicar un comentario